Första dagen som Kaninhoppare

Har gått och blivit kaninhoppare. Tränade i lördags med Alecs hemma hos henne och igår tävlade jag för första gången!
Tävlade Mela i en Msv rak och tycker det gick bra. Hon hoppade på 5+4 så är verkligen nöjd då det både var min första tävling och Melas debut i Msv rak. 
Sedan fick jag tävla Isla i en lätt rak och det gick också bra. Tycker båda kaninerna skötte sig super och jag är nöjd över att få kaninerna över mål.
 
Mela fick även följa med mig hem så har henne på foder just nu. Hon bor i Amandas box (lyxliv) tills det blir vår då hon får flytta hem till mig. Hon såg väldigt nöjd ut då vi släppte ut henne i boxen och hon sprang omkring och hennes favorit blev fort tunneln i buren.
Ska dit efter skolan idag och kolla till henne och sådär! Hoppas hon överlevde natten ;)
 
Nästa tävling blir den 26 Januari och då var min tanke att Mela ska få hoppa Msv rak igen och ev få testa hoppa längd!
 
 
Fina Mela <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0